Mijn Helpdesk PO wijzigen
U wilt gewijzigde gegevens van uw instelling of bestuur in het primair onderwijs doorgeven. U regelt dit met een digitaal formulier Instellingsgegevens wijzigen. De wijziging wordt dan opgenomen in Registratie Instellingen en Opleidingen (RIO). Daarnaast moet u ook in Mijn Helpdesk PO uw gegevens wijzigen.
Geen link tussen RIO en Mijn Helpdesk PO
Wijzigingen in RIO worden niet automatisch overgenomen in Mijn Helpdesk PO, behalve als de formele naam van uw school of bestuur wijzigt. Daarom moet u de wijziging ook doorgeven in Mijn Helpdesk PO. Gegevens die u wijzigt in Mijn Helpdesk PO, worden nooit overgenomen in RIO.
Mijn Helpdesk PO wijzigen
In Mijn Helpdesk PO ziet u bij ‘Mijn gegevens’ op verschillende tegels de contactgegevens van uw school of bestuur, zoals telefoonnummers, e-mailadressen en namen van contactpersonen.
U kunt de contactgegevens wijzigen door op de tegels aan het einde van de regel op de menuknop of het potloodje te klikken. Om de ingevoerde wijzigingen in Mijn Helpdesk PO te verzenden, klikt u op 'Opslaan'. U ziet de wijzigingen direct terug in Mijn Helpdesk PO. Geef ook de juiste rollen aan de contactpersonen. Er moet tenminste 1 contactpersoon zijn met de rol ‘gemachtigde’.
Houd uw contactgegevens actueel dan kan onze helpdesk u goed bereiken.
Contact ROD po
U kunt uw vraag telefonisch of per mail stellen.
Mailen
Stel uw vraag via helpdeskpo@rod.duo.nl. Vermeld uw instellingscode of bestuursnummer. We beantwoorden uw mail binnen 3 werkdagen.
Bellen
U kunt ons bellen op 050 599 77 66 op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur.