Instellingsgegevens wijzigen

Instellingsgegevens wijzigen

Hoe kunt u gewijzigde gegevens van uw instelling of bestuur aan DUO doorgeven? 

  • Gebruik het digitale formulier op Mijn DUO. U ontvangt direct een bevestiging. 
  • Per post stuurt u het gedrukte BRIN-mutatieformulier. Dit is in het bezit van uw bestuur of administratiekantoor.

U wilt BRIN-wijzigingen voor fusies en overdrachten per 1 januari nog dit jaar laten verwerken? DUO handelt deze tijdig af als het schoolbestuur de aanvragen vóór 9 december 2019 levert. Bij het correct ingevulde BRIN-mutatieformulier zijn ook de vereiste stukken gevoegd, waaronder (indien van toepassing) bij fusie de beschikking in het kader van de zogenaamde fusietoets. Aanvragen die op 9 december of later binnenkomen verwerkt DUO in januari 2019.

Digitaal wijzigingen doorgeven

Geef gewijzigde gegevens van uw instelling of bestuur via Mijn DUO door aan BRIN (Basisregistratie Instellingen).

Wat moet u doen?

Log in op Mijn DUO en gebruik het deels vooringevulde BRIN-mutatieformulier.

Formulier tijdelijk opslaan? Klik op 'Nu bewaren'.

U krijgt direct per e-mail een bevestiging en een referentienummer. Dit geldt als bewijs voor uw melding

Let op, een aantal bestuursgegevens neemt BRIN automatisch over uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK). Deze gegevens geeft u dus niet via Mijn DUO door.

BRIN-mutatie per post

Hebt u nog geen token voor Mijn DUO en wilt u toch al gegevens wijzigen? Gebruik dan het BRIN-mutatieformulier en stuur het per post naar DUO.

Een gedrukt exemplaar van het BRIN-mutatieformulier met de bij DUO bekende gegevens is in het bezit van het bestuur of het administratiekantoor. Besturen en administratiekantoren kunnen dit formulier ook per e-mail opvragen via briweb@duo.nl.