Rekeningnummer wijzigen
U wilt het rekeningnummer van uw bestuur wijzigen. Geef uw nieuwe rekeningnummer vóór de 10e van de maand door. DUO past dan het rekeningnummer aan per 1e dag van de volgende maand.
Wijziging melden
-
Ter voorbereiding, voeg bij de melding deze 2 documenten toe:
• Een ondertekend document waarin een bestuurslid en de penningmeester verklaren wat het (nieuwe) rekeningnummer is en de tenaamstelling hiervan.
• Een recent bankafschrift met vermelding van het (nieuwe) rekeningnummer, de tenaamstelling en de BIC.
-
Log in op Mijn DUO en gebruik het formulier 'Rekeningnummer wijzigen'.
Formulier tijdelijk opslaan? Klik op 'Nu bewaren'.
Na uw melding
In Mijn DUO zijn formulieren digitaal en voor een deel al ingevuld. U krijgt direct een bevestiging na het versturen. Dit geldt als bewijs van uw melding.
Versturen lukt niet
Hebt u nog geen toegang tot Mijn DUO? Lees dan hoe u toegang regelt. Digitaal versturen is snel en veilig. U ontvangt direct een bevestiging.
Als digitaal versturen niet lukt, dan kunt u het formulier ‘Instellingsgegevens wijzigen’ opvragen via briweb@duo.nl en opsturen naar:
Dienst Uitvoering Onderwijs
Postbus 30205
2500 GE Den Haag
Contact
U kunt uw vraag telefonisch of per mail stellen.
Mailen
Stel uw vraag via ico@duo.nl. Vermeld uw instellingscode of bestuursnummer. We beantwoorden uw mail binnen 5 werkdagen.
Bellen
U kunt ons bellen op 070 757 51 11 op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur.
Terugbelverzoek
Hebt u na 13.00 uur een vraag? Mail dan naar ico@duo.nl en zet bij het onderwerp: terugbelverzoek. Vermeld in de mail uw naam, telefoonnummer en eventueel instellingscode. We bellen u vandaag of de volgende werkdag terug.