Rekeningnummer wijzigen
U wilt het rekeningnummer van uw bestuur wijzigen. Geef uw nieuwe rekeningnummer voor de 10e van de maand aan DUO door, dan passen wij het rekeningnummer aan per 1e dag van de volgende maand.
Wijzigen
- Wijziging voorbereiden, voeg 2 documenten toe:
- Een ondertekend document waarin een bestuurslid en de penningmeester verklaren wat het (nieuwe) rekeningnummer is en de tenaamstelling hiervan.
- Een recent bankafschrift met vermelding van het (nieuwe) rekeningnummer, de tenaamstelling en de BIC.
- Log in op Mijn DUO en gebruik het formulier ‘Rekeningnummer wijzigen’.
Formulier tijdelijk opslaan? Klik op 'Nu bewaren'. Bijlagen moet u opnieuw uploaden.
U krijgt direct per e-mail een bevestiging en een referentienummer. Dit geldt als bewijs voor uw melding.
Digitale formulieren op Mijn DUO zijn deels vooringevuld en u krijgt direct een bevestiging. Op Mijn DUO regelt u uw zaken veilig online. Kijk op Inloggen.
Hebt u nog geen autorisatie voor Mijn DUO en wilt u toch al gegevens wijzigen? Gebruik dan het papieren BRIN-mutatieformulier en stuur het per post naar DUO.
Besturen en administratiekantoren kunnen dit formulier per e-mail opvragen via briweb@duo.nl.