Assurance-rapport

Elk jaar hebben ho-instellingen tot en met 14 april de tijd om wijzigingen op de gegevens in de Registers proefschriften, ontwerperscertificaten en joint doctorates voor het komende bekostigingsjaar te leveren. Dit kan zowel digitaal als per post.

Digitaal aanleveren

Levert u het assurance-rapport digitaal aan? Koppel dan de rol 'HO Verzenden AR' aan de medewerker die het assurance-rapport verstuurt. Raadpleeg hiervoor de beheerder van de beveiligde site op uw instelling.

  • Maak van het assurance-rapport een pdf-bestand. 
  • Bouw de bestandsnaam als volgt op: AR99XXHOJJJJ.pdf. 99XX staat voor uw brinnummer en JJJJ voor het jaar waarop het assurance-rapport betrekking heeft. Heeft het rapport een andere naam dan kunt u het niet verzenden.
  • Eventuele aanvullingen op het assurance-rapport moeten dezelfde bestandsnaam hebben. 
  • Universiteiten vullen ook het formulier 'Bekostigingsgegevens assurance-rapport' in. 
  • Scan het formulier en lever dit aan, samen met het assurance-rapport.

Per post aanleveren

Levert u het assurance-rapport per post aan? Stuur het rapport dan samen met het formulier Bekostigingsgegevens assurance-rapport naar het volgende adres:

Dienst Uitvoering Onderwijs
t.a.v. RNE/ Onderwijsnummer Informatiepunt Onderwijs
Postbus 30152
9700 LC Groningen

Wilt u het assurance-rapport per koeriersdienst aanleveren? Maak dan eerst een afspraak hierover met de Helpdesk BRON ho. Het telefoonnummer is 050-599 77 38.