Naar Ov

Studentenreisproduct

Met het studentenreisproduct kunt u gratis of met korting reizen met het openbaar vervoer. U kunt kiezen voor een week- of weekendabonnement.

  1. In het kort
  2. Wanneer reizen
  3. Wisselen
  4. Vergoeding extra reiskosten
  5. oovee-chipkaart kwijt, kapot of verlopen

oovee-chipkaart kwijt, kapot of verlopen

oovee-chipkaart kwijt

Bent u uw oovee-chipkaart verloren? Neem dan contact op met de Klantenservice oovee-chipkaart. Uw oude kaart wordt binnen 24 uur geblokkeerd en u krijgt zo snel mogelijk een vervangende kaart.

oovee-chipkaart kapot

Is uw oovee-chipkaart kapot? Controleer eerst of er saldo op staat. Bij negatief saldo kunt u niet inchecken en lijkt uw kaart het niet te doen. Is dat niet de reden? Ga dan met uw kaart naar het loket van uw vervoersbedrijf. Of neem contact op met de Klantenservice oovee-chipkaart.

oovee-chipkaart verlopen

Een persoonlijke oovee-chipkaart is 5 jaar geldig. Verloopt uw oovee-chipkaart binnen 6 weken? Dan kunt u een nieuwe kaart kopen op oovee-chipkaart.nl. Uw studentenreisproduct wordt automatisch op de nieuwe kaart gezet.

Tijdelijk studentenreisproduct

Wilt u snel verder reizen? Vraag dan een tijdelijk studentenreisproduct aan. Met het tijdelijke studentenreisproduct overbrugt u de periode waarin u wacht op uw vervangende kaart.

Studentenreisproduct stopzetten

Kunt u uw studentenreisproduct niet stopzetten omdat uw kaart kwijt, kapot of verlopen is? Kijk dan op de pagina Studentenreisproduct stopzetten wat u moet doen.

Verbergen Sluiten
Wat vind je van de website?

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee