Mbo'er

Particulier Ov en reizen OV-chipkaart kwijt, kapot of verlopen

OV-chipkaart kwijt, kapot of verlopen

Vraag een nieuwe aan

Ben je je OV-chipkaart kwijt? Neem dan contact op met de Klantenservice OV-chipkaart. Je oude kaart wordt direct geblokkeerd en je krijgt zo snel mogelijk een vervangende kaart.

Wat moet je doen?

  • Bel met de Klantenservice OV-chipkaart als je je kaart kwijt bent. Het telefoonnummer is 0900 09 80.

Kaart kapot

Doet je OV-chipkaart het niet meer? Controleer eerst of er saldo op staat. Bij negatief saldo kun je niet inchecken en lijkt je kaart het niet te doen.
Is dat niet de reden? Ga dan met je kaart naar het loket van je vervoersbedrijf. Je kunt ook bellen met de Klantenservice OV-chipkaart: 0900 09 80.

Kaart verlopen

Een persoonlijke OV-chipkaart is 5 jaar geldig. Verloopt je ov-chipkaart binnen 6 weken? Dan kun je een nieuwe kaart kopen op ov-chipkaart.nl. Je studentenreisproduct wordt automatisch op de nieuwe kaart gezet.

Snel verder reizen

Wil je snel verder reizen? Vraag dan een tijdelijk studentenreisproduct aan. Met het tijdelijk studentenreisproduct overbrug je de periode waarin je wacht op je vervangende kaart.

Studentenreisproduct stopzetten

Is je kaart kwijt, kapot of verlopen, terwijl je geen studiefinanciering meer hebt? Dien dan een Aanvraag stopzetten studentenreisproduct in.

Servicecode
X

Hulp nodig?

Start een chat en deel je scherm met een medewerker. Lees de voorwaarden

Chat met DUO

Wij verbinden je door met een medewerker.

ChatWaitConnection
Verbergen Sluiten

Wat vind je van de website?

Om de website voor jou nog beter te maken, willen we graag weten wat je ervan vindt. Help je ons verder?

Ja, ik doe mee! (Externe Link) Nee, bedankt