Naar Home

Contact opnemen

Veelgestelde vragen

Waarom heb ik de tegemoetkoming gemiste basisbeurs niet gekregen voor de hele periode van mijn studie?

U krijgt de tegemoetkoming voor het aantal maanden dat u recht had op een prestatiebeurs onder het leenstelsel. Dat is bij een 4-jarige studie maximaal 4 jaar.

Kijk op de pagina Tegemoetkoming gemiste basisbeurs naar de voorbeeldsituaties.

Krijg ik een jaaropgave voor het invullen van mijn aangifte bij de Belastingdienst?

Meestal hoeft u uw schuldsaldo niet op te geven bij uw aangifte. Daarom krijgt u niet standaard een jaaroverzicht van ons. Hebt u uw schuldsaldo wel nodig? Kijk dan op de pagina Overzicht schuld.

Ik ben gestopt met mijn mbo-opleiding. Hoe zit het met mijn lesgeldtermijnen?

U moet altijd lesgeld betalen voor een heel schooljaar. Betaalt u in termijnen en wordt u uitgeschreven? Dan lopen de incasso’s van het lesgeld door. 

Wordt u uitgeschreven omdat u uw diploma hebt behaald? Dan kan de termijnregeling stopgezet worden. Dat kan soms ook als u om een andere reden uitgeschreven bent. U moet de stopzetting van de termijnregeling wel zelf aanvragen. Kijk voor meer informatie op de pagina lesgeld terugvragen of termijnregeling stopzetten.

Regel het online

Klopt er iets niet in uw persoonlijke gegevens, log dan in op Mijn DUO. Bij 'Mijn berichten' staat vaak meer uitleg en ziet u precies hoe u geregistreerd staat. Telefonisch kunt u geen wijzigingen doorgeven.

Inloggen Mijn DUOMet DigiD

Waarom kan ik niet mailen?

Mailen kan alleen als u van DUO een brief krijgt met daarin een e-mailadres. Of als u in het buitenland woont en geen contact kunt opnemen binnen onze openingstijden. Geef in dat geval uw locatie door.

Meer informatie over het doorgeven van uw locatie en mailen met DUO.

Contact inwoners Caribisch gebied

U kunt in het Caribisch gebied op verschillende manieren contact met ons opnemen.