Footer

Particulier Een klacht indienen

Een klacht indienen

U bent niet tevreden

Als u ontevreden bent over DUO, dan kunt u een klacht indienen.

Wat moet u doen?

Vindt u dat u niet netjes behandeld bent door DUO of een van onze medewerkers? Dan kunt u een klacht indienen. Dit doet u als volgt:

Post

Verstuurt u uw klacht liever per post? Stuur dan een brief naar:

Klachtenfunctionaris DUO
Antwoordnummer 392
9700 VB Groningen

Een postzegel is niet nodig.

De afhandeling

Onze onafhankelijke klachtenfunctionaris neemt telefonisch contact met u op, of stuurt u een ontvangstbevestiging. Hij verzamelt informatie en informeert de betrokken partijen. U krijgt binnen 4 weken telefonisch of schriftelijk bericht over de uitkomst van het onderzoek.

Nationale ombudsman

Bent u niet tevreden over de manier waarop DUO uw klacht heeft afgehandeld? Dan kunt u de Nationale ombudsman nog vragen uw klacht te onderzoeken.

Servicecode
X

Hulp nodig?

Start een chat en deel je scherm met een medewerker. Lees de voorwaarden

Chat met DUO

Wij verbinden je door met een medewerker.

ChatWaitConnection
Verbergen Sluiten

Wat vind je van de website?

Om de website voor jou nog beter te maken, willen we graag weten wat je ervan vindt. Help je ons verder?

Ja, ik doe mee! (Externe Link) Nee, bedankt