Resultaten klanttevredenheidsonderzoek

Onlangs heeft DUO een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) uitgevoerd onder onderwijsinstellingen in het po, vo, mbo en ho. De feedback uit dit kto wordt gebruikt om de dienstverlening te verbeteren.

Van Entree naar Mijn DUO

Uit het KTO blijkt dat de verhuizing van diensten van Entree naar Mijn DUO voor verwarring heeft gezorgd. Zo is niet altijd duidelijk welke rollen en autorisaties bij welke diensten horen. Daarom werkt DUO nu aan een overzicht met de diensten per sector, en de bijbehorende rollen/autorisaties. Zodra het overzicht klaar is, hoort u dit van ons.

Bereikbaarheid

De helpdesks zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 tot 13.00 uur. Maar dat betekent niet dat er geen ondersteuning is buiten deze tijden. U kunt de hele dag contact met ons opnemen per e-mail. Daarnaast vindt u veel informatie op duo.nl en in Mijn DUO.