Naar In het kort
Oneens met DUO
- In het kort
- Bezwaar maken
- In beroep gaan
- DUO is te laat
- Een klacht indienen
Een klacht indienen
U bent ontevreden over de dienstverlening van DUO.
Wat moet u doen?
- Geef zo duidelijk mogelijk in een brief aan wat er is gebeurd, en waarom u ontevreden bent over de dienstverlening. Vermeld zo mogelijk de datum, het tijdstip en de naam van de medewerker die u geholpen heeft. U kunt ook het klachtenformulier gebruiken.
- Stuur uw klacht naar:
Klachtenfunctionaris DUO
Antwoordnummer 392
9700 VB Groningen
U kunt uw klacht ook mailen naar klachtenzakelijk@duo.nl.
Hoe gaat het verder?
- U krijgt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.
- We proberen uw klacht binnen 4 weken af te handelen.
- Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u de Nationale ombudsman Link opent externe pagina vragen uw klacht te onderzoeken.