Een klacht indienen

U bent ontevreden over de dienstverlening van DUO.

Wat moet u doen?

  1. Geef zo duidelijk mogelijk in een brief aan wat er is gebeurd, en waarom u ontevreden bent over de dienstverlening. Vermeld zo mogelijk de datum, het tijdstip en de naam van de medewerker die u geholpen heeft. U kunt ook het klachtenformulier gebruiken.
  2. Stuur uw klacht naar:

    Klachtenfunctionaris DUO
    Antwoordnummer 392
    9700 VB Groningen

    U kunt uw klacht ook mailen naar klachtenzakelijk@duo.nl.

Hoe gaat het verder?

  • U krijgt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging.
  • We proberen uw klacht binnen 4 weken af te handelen.
  • Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u de Nationale ombudsman Link opent externe pagina vragen uw klacht te onderzoeken.

Niets missen?

Het onderwijs is constant in beweging. Abonneer u op onze nieuwsbrief.