Naar Home

DUO verbetert

Op verschillende manieren krijgen wij van onze klanten te horen hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Uw signalen leiden regelmatig tot verbeteringen.

Een betere dienstverlening door uw signalen

Via bijvoorbeeld online enquêtes, onze klachtenregeling en onderzoek weet DUO steeds beter waar verbeteringen gewenst zijn. Wij verzamelen deze verbeterideeën en houden ze tegen het licht. Doel? Een betere dienstverlening. En ze doen ertoe: regelmatig leiden uw ideeën tot concrete verbeteringen.

Verbetering dankzij u

Uit het klanttevredenheidsonderzoek kregen we regelmatig het volgende signaal: ‘Mijn aanvullende beurs is opeens een stuk lager geworden, ik kan niet zien waarom’. 

Op de website is een aparte pagina opgenomen over dit onderwerp. Per situatie wordt uitgelegd wat de reden van de verlaging kan zijn en wat u in uw situatie kunt doen.

Eerdere signalen

Signaal Verbetering
Het is onduidelijk hoelang ik nog recht heb op mijn studentenreisproduct. In Mijn DUO kunt u nu zien hoeveel maanden u nog recht hebt op uw studentenreisproduct.
Het bandje dat ik hoor als ik met DUO bel, is te lang. We hebben het menu korter gemaakt. Zo wordt u eerder geholpen door de juiste afdeling.
Ik ben gestopt met mijn opleiding. Waarom krijg ik een rekening voor lesgeld? Als u voor 1 oktober bent uitgeschreven, sturen we u een mailtje waarin staat dat u geen lesgeld hoeft te betalen. U moet hiervoor in Mijn DUO 'attentiemail' aanvinken.
Verbergen Sluiten
Wat vind je van de website?

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee