Footer

Particulier Mijn DUO DigiD in het buitenland

DigiD in het buitenland

Regel het van tevoren

Om in te kunnen loggen op Mijn DUO heeft u een DigiD met sms-controle nodig. Maar wat gebeurt er als u naar het buitenland verhuist? Kunt u dan nog steeds inloggen op Mijn DUO? Ja, dat kan. Maar soms moet u van tevoren nog wel wat regelen.

Wat moet u doen?

  • Houdt u hetzelfde mobiele nummer? Dan hoeft u niets te doen. U blijft gewoon het sms’je met de inlogcode ontvangen.
  • Neemt u een nieuw mobiel nummer? Geef het nieuwe nummer door aan DigiD. Doe dit voordat u uw oude nummer opzegt.
  • Heeft u een DigiD zonder sms-controle? Vraag bij DigiD de sms-controle aan. Doe dit voordat u naar het buitenland verhuist.

Nog geen DigiD

Een DigiD kunt u online aanvragen. U ontvangt dan binnen 5 dagen een activeringscode op uw Nederlandse woonadres. Woont u in het buitenland? Dan moet u de activeringscode zelf ophalen bij een DigiD-balie.

Toch een formulier

Wilt u zonder DigiD een aanvraag of wijziging doorgeven aan DUO? Gebruik dan een formulier.

Uw berichten weer per post?

Ontvangt u uw berichten digitaal, maar kunt u niet meer inloggen op Mijn DUO? Stuur ons een e-mail als u berichten weer per post wilt ontvangen. Vermeld in de e-mail ook uw burgerservicenummer, volledige naam en geboortedatum.

Servicecode
X

Hulp nodig?

Start een chat en deel je scherm met een medewerker. Lees de voorwaarden

Chat met DUO

Wij verbinden je door met een medewerker.

ChatWaitConnection
Wat vind je van de website?
Verbergen Sluiten

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee

We willen onze website graag beter maken. Help je ons verder? Het duurt ongeveer een minuut.

Ja, ik doe mee